Cuti cuti lagi


Cuti sekolah dah mula... Bermula la sesi pagi yang relax sbb x payah bergaduh dgn Faeiq dan Ghaus nak kejut diorang pegi sekolah hehehe.. boleh baca buku pagi-pagi... nyanyi-nyanyi sambil g kedai. Semua orang pun aman sebab x payah dengar suara mama menjerit kejut semua orang g sekolah.

Well kids... jom kita tuntut janji dengan abah yang hari tu kata nak g jalan-jalan. Mana abah ni?

Abah tengah menyorok kat opis, banyak keje. ~Tufah
hahahaha...

Mana mau pegi ni, mana2 pun ramai orang sampai highway karak pun jam.

Pegi tengok wayang je la.. :D

2 comments:

adrizajamil said...

hahahha...sangat comel...mama & the kids demand hutang cuti ngan papa ye?

Tgk cerita pe? Shrek ke?

Redcomel said...

tu la.. x tau lagi mau tgk citer apa ad. itupun kalau abah x jadi outstation. uwaaa!